söndag 31 juli 2011

Carl-Einar Häckner

Carl-Einar Häckner på Liseberg
Igår var vi på Liseberg och såg Carl-Einar Häckners varieté Trollkarlens återkomst. Och det var roligt som vanligt. Han kan verkligen värma mitt hjärta med sina galna upptåg och skicklighet! Häckner uppträdde på Liseberg för femtonde året och vi har nog sett 11-12 av dessa föreställningar.
Igår var det TVinspelning och jag var inte på scenen, vilket jag var förra året... då fick jag någon form av ankmask/mun på mig. Det var roligt men roligaste var att se min familj skratta så mycket.

3 kommentarer:

  1. Åh, vad kul! :) Jag har bokat annan underhållning till min familj nu på fredag: spökvandring i gamla stan här i Stockholm. Ska bli spännande att höra om olika händelser från förr.

    SvaraRadera
  2. Ja, han kan värma ens hjärta! Vi missade föreställningen för första gången på flera år :(
    men vi kan summera en spännande resa denna sommar istället :)

    SvaraRadera
  3. Doktoranden: Spökvandring i Gamla stan är nog himla roligt! Speciellt med barn.

    Lena: Förstår att ni hade en bra resa, trots värmerekord i NY.

    SvaraRadera