söndag 22 augusti 2010

Premiär

Bild från Yll och tyll
för min nya blogg - En bok, ett garn. Nu är nog inte det med sanning överensstämmande... jag läser mer än stickar! Men det är mest för stickningen jag nu börjar blogga. Jag har sett att det händer så mycket mellan de olika stickbloggarna som verkar så roligt!
Rullar runt på golvet och skrattar jag vill vara medRullar runt på golvet och skrattar
Jag måste försöka få ordning på utseendet på bloggen.. Är långtifrån nöjd, men det kommer väl efterhand?

Är i sluttampen av min semester, bara några dagar kvar tills det blir vardag igen. Har inte läst så mycket, är lite mer än halvvägs i Joyce Odysseus.

Men jag stickar, en sjal i Manos Silk Blend, vilket fantastiskt garn. Det är en ren njutning att sticka. Mönstret jag använder är från Yll och tyll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar