måndag 10 januari 2011

Peace, kommunistvantar och tävling..

Fäste sista tråden på mina svarta pulsvärmare i Alpacagarn. De är stickade i ett mönster från Drops design.
Jag hittade mönster på roliga vantar som Clara stickar har lagt upp på sin blogg. De passar till min äldsta dotter.
Så har jag köpt ett garn, Debbie Bliss Andes, som jag är så nyfiken på, från Nysta.Och ett mönster på ett par Peacevantar av Johanne Ländin.
Har även anmält mig till en utlottning av garn från Cina´s Kryp-in.

Nu ska jag sätta mig och sticka en stund och lyssna till Niceville av Kathryn Stockett.

2 kommentarer:

  1. Vilka roliga vantar med mönster från Clara stickar! C kommer bli jätteglad för dem tror jag! Har pusslat mer än stickat över lovet, rofyllt det med!

    SvaraRadera
  2. Åh, det var länge sedan jag pusslade. Det kan vara riktigt rogivande!
    Jo, C blir nog glad för så fina vantar = )
    Må gott

    SvaraRadera